• Posted by : Unknown Tuesday 30 April 2013


    what's up?? haha..seLamat tgah2 mLm :)
    hari nie aku hangout with my friends(hanis,farhana,shakina,puteri,nadia)..dijadikan cerita,aku an keje so aku pon mohon laa cuti dri my bos,and permohonan cuti telah diluluskan..so,merayau laa seharian aku dri tgh ari smpai ke petang ari nie..11.30 pagi tadi pas aku antar adik aku pi sekolah aku singgah laa umah puteri,amek puteri..sempat laa jugak aku breakfast at umah dye..mak dye masak bihun goreng,and bgi aku sedap laa..maybe sebab wktu tu aku lapar sgt kowt..haha..pas amek dye,aku singgah umah aku sat tukar2 kasut,and then pi laa umah hanis(bklg umah aku jaa pon)..wktu smpai umah hanis,farhana n shakina dh ade..so,kiteorg pon bergerak laa ke  Tesco..pastu pi beli CoolBlog coz minah farhana tu kelaparan sgt n kteorg lepak2 smbil mkn at food court tu..n then kteorg pegi jiran sebelah tesco iaitu Taiping Sentral(TS)..jln2 smbil cuci mata,na beli gaji tak dpt lagi..so,jalan2 jep laa..kteorg duduk dlm TS tu smpai pukul 2 ptg cmtu,pas solat zohor at surau kteorg gerak ke Lake Garden pulak..coz,nak jumpa Nadia at situ pulak..smpai2 lake,hujan pulak dh turun..so,sume dok pakat kalut lari msuk dlm keta Nadh coz kteorg sume naek moto..huhu..so,ronda2 laa kteorg ngn keta Nadh satu lake garden tu..wktu naek keta Nadh tu mcm2 bunyi kluar at keta tu..haha..maybe terlebih muatan kowt..haha..mampat terlebih,smpai selisih ngn keta polis pon,polis pndg pelik smbil naekkn lampu..haha..pas ronda2 satu lake tu,kteorg jln2 pulak at lake tu..smpai terjumpa ngn sorg 'auntie pelik'..punya laa jnuh kteorg nak larikn diri..haha..dlm kol 4.15 cmtu kteorg pi antar Puteri balik..coz,dye kena balik awai..n then kteorg balik umah aku solat asar,n then tinggal moto n naek keta nadh pi Hari2 nak beli barang2 utk Nadh pi matrik nnti..pas abes shopping2 pi antar Farhana blik,n then Nadh antar aku,Hanis n Shakina ke umah aku..wktu tu dlm pukul 6.40 ptg cmtu laa..punya laa sakan aku keluar ari nie..hhaha..pas maghrib tadi trus aku tido..punya laa penat kluar,sbnrnye bukn penat kluar,penat gelak sbnrnye..haha..harap2 pasnie boleyh laa lagi kluar ngn kwn2 aku..yela,pasnie sume nak smbung study..de yg ke Form6,matrik,U entah bler laa lagi kte sume boleyh berkumpul balik..tapi,ape2 pon aku Harap Persahabatan Kita Kekal smpai ke Jannah 

    Ukhwah fillah abadan abada :)
    Shakina & Farhana ^^

    Nadia,Hanis & Puteri
    at Lake Garden :)
    Keta Nadh :)

    p/s:sahabat2,aku sayang korg semua!! :))

    { 6 comments... read them below or Comment }

    1. Replies
      1. yup2..! best friend forever until Jannah! aminn~
        ^__^

        Delete
    2. woooo~~seronoknya...=0

      5 Jenis roommate yang mungkin anda temui

      http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/04/5-jenis-roommate-yang-mungkin-anda.html

      ReplyDelete
    3. kereta pn ad limit weight jgak la kak...jgn maen bedal je

      ReplyDelete
      Replies
      1. tau! tapi,nak wat cmner..dh wktu darurat..

        Delete

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    ::Secret's ArmaLina Radzi:: - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan