• Posted by : Unknown Saturday 25 May 2013






    Holla! holla!! nie kmungkinan last entry aku sebelum aku masuk matrik lusa nie..waa! gler cepat masa berlalu..aku nak kna pi sne dah..sebenarnya,bnda2 nie terjadi secara tibe2..yela2,mula mak abah aku buknnya bagi aku pi matrik johor tuu..tetibe,mlm khamis ritu,aku tgh dok bz online,tetibe my mum came to me..duduk sebelah aku..tnya 'akak,btoy ke akak tanak masuk matrik?' aku pon balas laa balik 'malas laa mak,gpon isnin nie nak kna gi dftar dah,tapi barang ape pon tak beli lagi.' n then mak aku pon balas laa balik 'taper,ade lagi 4 hari sebelum nak pi sne,sempat lagi kalau nak pi beli barang2 ape2..akak pi la ek..' so,disebabkn cmtu laa..aku dipaksa mak aku print segala bagai borg2 matrik yg kna bwk waktu pndftrn tu..ari khamis aritu mmg kelam gak laa..mula2,pi pejabat tanah nak mintak tndgn org2 atsan sebagai saksi,n then pi pejabat agama,nak mhon baitulmal,pastu pi BSN nak ban-in duet nak buat akaun sendiri..pas selesai2 bnda2 tu,aku balik kg pulak at padang serai,kedah..mmg aritu ari kelam laa jugak..ngn waktu balik aq mabuk keta punya laa truk..mmg dlm sejarah laa..aku muntah smpai 3 beg plastik..haha..oke,abaikan bnda2 yg mggelikn tu..ari jumaat pulak,aku pi kluar beli brg2 keperluan asrama..mmg byk jugak laa habes duet tu..hehe..n alhamdullilah,barang2 aku dh siap kemas dah..juz tinggal2 brg2 make up jaa tak buh lagi..huhu..bukn make up pon juz krim2 muka,toner jaa..hehe..esok2 pagi,pas subuh nak kna bertolak ke melaka dah..tido at umah paksu aku semalam..pagi isnin tu baru laa bertolak ke tangkak,johor tu..aku harap2 laa nnti semuanya baek2 saja..dpt roomate yg oke..aminn~ oke laa,aku rasa yg tu jep :)
    Insya Allah nnti kalo tader aral melintang aku update laa news terbaru aku at sne ye..tu pon kalo boleh online..haha..doakan semoga aku blaja rajin2 at sne ye...Bubye...assalamualaikum :D 

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    ::Secret's ArmaLina Radzi:: - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan