• Posted by : Unknown Saturday 18 May 2013


    "DUKACITA dimaklumkan anda TIDAK BERJAYA dalam permohonan ke IPTA/Politeknik Premier"

    ya Allah! betapa sedihnya aku semalam pas chek UPU semalam..sob3..ade la jugak smpai menangis pas blik2 dri keje tu..tapi,nanges senyap2 laa dlm bilik tu..hehe,kalo tak nnti kntoi jaa ngn adik aku..urm..mula2 tu aku mcm tak percya gak laa aku xdpt,yela kbykn kawan aku dpt..tapi,kenapa aku xdpt?! aku rasa course yg aku mintak based on keputusan result aku,tapi knapa aku xdpt?! mula2 tu frust laa jugak smpai mls nak online FB segala bgai,yela nnti kalo on9 nnti mesti punya laa ade org tnya dpt UPU ke tak?tapi,lepas2 aku bgun tido ari nie aku redha jep knapa aku xdpt..maybe ade sebab an knapa aku xdpt..maybe sebab aku terlalu yakin aku akn dpt,tapi last2 tgok2 tak dpt..STIAP PERKARA YG BERLAKU PSTI ADA HIKMAHNYA..aku harap2 sgt laa ape yg berlaku ni ada himah di sebaliknya..dh laa ngn Matrik tu mak ayah aku xbgi lepas aku g sne,nie UPU pulak tak dpt..mmg agak down jugak laa aku smlm..smpai aku layan anime smpai ke pagi coz nak bgi lupakn bnda tu..hehe,kdg2 aku jelez gak ngn kwn2 aku yg dpt tu..dlm ati,bestnya dyeorg dpt..! aku pon nak smbung blaja jugak,takkan aku nak bkerja kowt..mak aku suh aku apply F6,tapi aku kna laa buat rayuan,tapi aku tatau nak amek f6 at mne and jurusan ape yg ptot aku amek..dah laa kalo nak wat rayuan aku nak kna pi sekolah aku blik mintak tndatgn pengetua lagi..yg tu laa yg aku agk mls tu..mak aku ade gak kte suh keje dlu,nnti bru smbung blaja balik,lagipon,aku ade mintak SPA jugak..kalo dpt bnda tu aku maybe pilih yg tu dlu..pasal smbung blaja tu nnti bler2 pon boleyh..tapi,nnti aku nak jugak wat rayuan blik UPU tu..urm,aku rse yg tu jep aku nak cter..oke la oyasuminasait minna :)
    doakan semoa aku berjaya ye ^^

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    ::Secret's ArmaLina Radzi:: - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan