• Posted by : Unknown Thursday 16 May 2013


    Moshi2!! :)
    SeLamat Petang..hari nie baru aku ada mood nak update blog,coz sebelum2 nie idea nak update blog tader..hehe..sebenarnya,aku just nak share jep ke EXCITED aku terhadap ANIME a.k.a kartun2 Japan nie an..kalo dlu aku dok excited sangat pasai Korea,skrg pasai Anime pulak..haha..aku pon skrg dah kurang layan2 drama Korea nie..lagu2 dyeorg ade laa..maybe sebab gelombang K-POP at M'sia sekrang nie makin meluas,so aku dah rasa mcm tader kelaianan coz skrg dah ramai minat Korea..haha..so,aku pon beralih laa keminatan aku at Anime pulak skrg nie..hehe..aku sebenrnya dah layan anime sejak aku skolah rendah lagi,dlu at NTV7 mmg byk dyeorg tygkan kartun2 dri jepun nie..pantang jaa ada kartun bru mesti aku melekat punya laa at tv tu..haha..setiap minggu dok tunggu kartun2 tu..sampai sggup rkamkn lagu2 opening anime tu..haha..wktu tu zaman tak bape moden sgt,laptop pon tak ader at umah,so rakamlah lagu2 tu sume guna fon..haha..ingat2 balik lawak pulak..hua3,kadang2 tu siap oo list an kartun2 jepun yg ku dh penah tgok..haha..tapi,waktu tu anime yg paling aku minat gler2 ialah Inuyasha,Shaman King,Fruit Basket,Tsubasa Chronicels,Pichi2 Pitch and yg swaktu dgnnya laa..haha..byk sgt la pulak aku nak senaraikan..tapi,keterujaan aku nie makin mendalam sejak aku layan anime FairyTail..hoho,anime nie mmg yg De'Best laa yg penah aku tgok ^^aku nie mmg fanatik skit kalau2 bab2 cter yg ade kuasa2 sakti nie..haha..lebih2 lagi cter nie mmg byk adegan lawan2,lawak pon ade..hehe..so,jgn heranla ye kalo nmpk at playlist MP3 tu penuh lagu2 dri FairyTail jaa ye..hehe..smpai emel aku pon ade terselit gak Fairytail tu..huhu..so,aku rasa smpai sini jep laa aku merepek,stgi aku dok cter pasai fairytail nie smpai kesudah tak habes2..haha..so,mintak diri dulu naa :)


    Nie laa Fairytail :)
    dyeorg said: Bubye,jumpa lagi :D hahahha

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    ::Secret's ArmaLina Radzi:: - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan