• Posted by : Unknown Monday 6 May 2013

    aku rasa mcm dah berapa lama dah aku tak update blog nie..ye kerw?bukan baru beberapa hari ke?haha..pape jep laa..tetibe aku rasa mcm nak update blog pasal pilihan raya yg dah habis semalam..wlaupon aku rasa aku nie tak patut buat entri pasal nie,coz aku nie pon umor tak cukup nak mngundi..haha..tapi,aku rasa sedikit kecewa disebabkn pmbangkang tak menang semalam..tapi,kmungkinan ape yg berlaku semalam ada HIKMAH disebaliknya an..?hehe..mana nak tahu,nnti PRU-14 pmbgkang boleyh menang,and sudah semestinya waktu tu aku dah boleh MENGUNDI!! huhu..baru laa best~ hehe..and aku share skit ape yg sorg Prof nie ckp..huhu
    Pesanan Prof Dr Muhaya :)

    Alhamdulillah walau apa keputusan pilihan raya, kita semua harus berlapang dada dan menerima takdir Allah. Selepas ini kita semua niat untuk reset hidup dari mengejar dunia kepada mencari akhirat. Semoga kita menjadikan husnul khatimah tujuan hidup kita.

    p/s:ye :) aku akan terus berlapang dada hehe..poyo jaa lebih ayt aku nie..

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    ::Secret's ArmaLina Radzi:: - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan