• Posted by : ArmaLina Radzi Tuesday, 21 May 2013




    Ohaiyo minna :)
    hari ahad lepas aku hangout ngn Nadia,n then kteorg pi lepak at Dynamics sat nak kacau Syakira coz dye keje at situ..dah alang2 at kdai buku aku pon cari la novel2 yg aku berkenan..antara slh satunya aku cari novel Teduhan Kasih,hehe..gara2 aku tgok cter tu at TV3 and aku rasa lmbt sgt cter at tv tu aku pon ingt nak beli laa..mula2 cari xjumpa laa novel tu,maybe coz khabisan stok..n tetibe wktu berborak ngn dyeorg dua tu smbil aku dok bersila depan rak2 novel tu,aku terpndg laa novel Teduhan Kasih tu at aras rak pling bwh sekali..juz tinggal yg tu satu jaa..haha..n tak sgka aku bernasib baik aritu,aku jadi org yg terakhir beli novel tu sblum stok baru smpai laa..hehe..n novel tu kwn aku nadh yg blnja guna kupon buku 250 dye tu..Thnks ya,Nadh :)
    n then,aku beli satu lagi novel tajuk Hikayat Cinta dri Ratu Bulan..novel tu pon tinggal sebuah tu jaa..lagipon,bagi aku novel karya Ratu Bulan nie best jugak..coz,karya dye laen drpd yg laen..hehe..and semalam aku dh habes baca dh novel Teduhan kasih tu..BEST! tak byk sgt konflik..coz,dye byk cter sal Iffa n Ehsan tu jaa..tapi,at tv tu lmbt btoy laa Iffa tu nak jumpa si Ehsan tu..kalo at dlm novel,dh lme dh dye jumpa..haha..aq dok tunggu wktu dyeorg dua berjumpa laa..hehe
    aku rasa smpai situ jep laa aku merapu,sori kalo rasa mnyampah ngn aku..hehe..sumemaisain~

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    ::Secret's ArmaLina Radzi:: - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan